Blandade känslor hos Angiiiee :D

Är så himla glad :)
Har snart fått i mina 8 mm
töjningar i öronen bara någon
liten cm kvar som ska i så är dom igenom :D

Måste verkligen berätta en sjukt rolig sak oxå...
HAHA, hade rött hår och skulle färga tillbaka
det till blont igår, och färgen blev verkligen inte
som jag ville.. Okej om det hade blivit Orange
men i detta fallet blev håret ROSA och inte vilken
ROSA som helst, UTAN GRISROSA :o
DETTA ÄR INTE OKEJ....

Allt går bra :D Skolan går bra. Proven går bra
men allt ska inte gå bra, någonstans ska det
brista och det kommer det göra imorgon..
Har hälopedagogik prov imorgon
och jag fattar verkligen inte ett skit :O
Så läraren kan lika gärna skriva ett
stort IG på mitt papper
för mer än så kommer det inte
bli för min del.

Idag har det varit en dryg dag :O
började skolan vid 8 och slutade vid 4
var hemma vid 5 typ :O vilket inte är så okej.
Och nu sitter jag här och väntar på att
min film ska bli klar så jag kan se den
och sen sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0