:D

Hade besök av mycker bra folk idag :)
Först min kusin Isabella :D

Sen kom syskonen Lisette, Thed & Therese
och hennes kille Tommy
Bjöd på fika och hade trevligt
Thed satt och spelade ett spel på
Emils PS3 och han höll på att skita ner sig
(Bokstavligt talat)

Nu till lite intressantare saker.
Jag förstår mig inte på vissa saker här i världen.
Vrf ska det vara 18 års gräns på cigg och sånt?
När folk ändå köper ut till minderåriga och dom vet om det !
Varför ska det vara 20 års gräns på systemet när folk köper
ut till minderåriga?
Att det ska vara åldergräns på allt !!
Till och med Energidricka.
Nu får dom väl ändå ta och ge sig, tycker verkligen dom har
gått för långt nu asså.
Energidricka hallå eller? det stör mig mest.
Okej om någon frågar om man kan köpa ut cigg och så vidare
men när någon kommer och säger. Ursäkta kan du köpa ut
Energidricka åt mig så är det ju bara pinsamt :D
Dom sätter åldersgräns på helt meningslösa saker
snart kommer det väl att man måste vara 14 för att köpa
mjölk eller ngt.. Vart är världen på väg egentligen ?
THATS LIFE, AND I SUCKS.

Ikväll blir det till att bara ta det lugnt och chilla, 
kolla lite tv och mysa med Världens bästa Emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0