Hoppas på trevlig helg :)

Sitter hemma hos mamma & pappa
Älskling är på kryssning :/
Kommer längta ihjäl mig till söndag
då han kommer hem och då blir det
en massa mys <3

Idag skolan och lite shiet, åkte hem
och packade och sen hämtade mama
mig och så åkte vi till kalmar och hämtade
lillasyster och hennes pojkvän
så nu sitter vi här i soffan och kollar på
Jersey Shore :D
Loooooove It <3



Im going back to this,
samma färg och frisyr :D <3

Imorgon ska jag ta sovmorgon för det
var ett bra tag sen :) Och söndag oxå
Denna helgen kommer nog bli rolig
men samtidigt tråkigt enbart för att
min älskling inte är här :(

Nej nu ska jag nog ta en cigg och kolla
vidare på tv :) Sen blir det sängen och
kolla film sen sova tidigt sjukt trött. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0