Julhelgen var sjukt bra

Julafton var sjukt bra detta året.
Först var vi hos älsklingens föräldrar åt lite mat och hade trevligt.
Sen kom min pappa och hämtade oss. När vi kom hem till
mig så var det Kalle Anka dags :) sen blev det massa mat :)
(man kan aldrig få för mkt julmat) sen fick jag lite paket,
ett par jeans leggings, en underbar filt i leopard mönster
(sjukt mjuk) fick utav lillasyster :)
Fick även ett spel av Älskling <3 Sims 3 Stadsliv :)
Ska införskaffa Sims 3 Husdjur :D
Sen spelade vi spel och åt massa godis :)

Idag så åkte jag och älskling hem :) men innan det så
var vi inne hos min storebror , hans tjej och deras unge :)
hon fick en liten docka av mig som kan kissa, dockan hade
en snopp så hon sa hela tiden titta, titta en snopp :)
sjukt söt unge :) och utav dom fick jag ett par leggings (svarta)
ett par strumpbyxor (blåa) och ett par knästrumpor (blåa)
en mascara och en ögonskugga (svart) :)

sjukt nice julhelg :)

Nu ligger jag och älskling här i sängen och kollar på tv under
täcke och min underbart mjuka filt :) väntar bara på att
katten Diesel ska komma och lägga sig i sängen oxå :)

Hoppas alla hade en bra julafton :) <3

Nu taggar vi till nyår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0