Sjukt bra helg :D

Denna helgen har varit Galet bra :)
Jag och Älskling har tillbringat helgen
hemma hos mamma och pappa :D
Ätit god mat och haft allmänt roligt.

I fredags när jag kom från skolan så åkte
jag hem till mamma & pappa med Älskling
Var barnvakt åt min brorsdotter Alva :D
Som är sjukt rolig :D hon har galet roliga
kommentarer på allt, och säger galna grejer

i Lördags så åt vi gott, kollade på tv och bara hade
det kul :D

Idag Söndag åkte jag och Älskling hem,
Pappa körde lillasyster till Öland
Gjorde mat till mig och Emil (Stuvade makaroner & Köttbullar)
Kollade lite tv och tog en långdusch som jag verkligen
förtjänade efter att ha diskat som en galning

Imorgon är det ny dag och då blir det skolan
som vanligt, sen bär det av hem och få se vad
resten av dagen har att erbjuda.

Och jag insåg att missbrukar ordet Galet Sjukt mkt :O
BUT I LOOOVE IT <3



Going back to this
(Blonde Hair)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0