To trust or not trust that is the question ?

Fy fan rent ut sagt för människor som snackar skit
och hittar på en massa jävla bull...
Säger bara att människor kanske ska hålla sig till sanningen
när man får höra en massa skit som man "tydligen har sagt"
som inte stämmer så rinner det verkligen över
och det har det verkligen gjort idag.
Från och med nu vet jag inte vem jag ska lita på
Om folk nu ska snacka skit om mig, kom och säg det till mig
istället för att säga det bakom min rygg. Konsekvenserna blir
bara värre då. För nu är jag trött på detta.

Och för den delen är jag trött på att folk kommer till mig
och snackar skit om mina kompisar, visa lite stake och
säg det till dom face to face. För det du känner kan jag
inte rå för, har du problem med något
KOM FÖR HELVETE INTE TILL MIG OCH SNACKA SKIT OM ANDRA.
Och sen kan ni gärna vara omogna för det påverkar inte mig!!!

För att göra mig själv glad så gick det sjukt bra på
naturkunskapsprovet idag :D 31 av 37 rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0