Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga

1. Lägg av
2. Mammas liv
3. Typ

Nu sitter man hemma hos johan med
Älskling och några till :)
Mycket trevligt får jag lov att säga.
Nu ikväll blir det till att titta
på film med massa trevligt folk
hos kusinen min :)
Hoppas kvällen har mycket att erbjuda

Imorgon blir det till att kliva
upp vid 7 och tvätta :O
tråkigt men det måste göras, annars
har jag inga kläder att ha på mig.

Blev ingen skola idag för min del,
sjukt ont i halsen och magen.. :(
När ska detta gå över?
Orkar inte ha ont i magen hur länge som helst,
detta tar kol på mig, kommer snart
få panik, och då kommer allt rent ut sagt
skita sig för mig.

Tur att jag har Emil och mina nära
som ställer upp för mig i alla väder,
även om vi har motgångar så löser det sig alltid,
alla är inte perfekta och den som nekar
det kan ju hoppa upp och sätta sig någon stans.

Nu när jag ändå håller på att skriva så
kan jag ju tillägga att jag inte tycker
om falska människor som tror att dom
är något, blir så jävla sur rent ut sagt
ska ni snacka skit om mig så kan ni lika
gärna komma och säga det till mig ist för att snacka
bakom min rygg, för det blir bara 10 gånger värre när
det kommer från någon annan som inte har sagt det.
Det blir lindrigare om du kommer själv och säger det
konflikten blir inte lika allvarlig...

Nu har jag verkligen skrivit av mig, och det känns helt jävla underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0