Happy Girl - Thats meee (Or?)

Säger bara fuck off jävla fittskola
fucking jävla möte med rektorn och skit
detta är ett helvete. Asså hatar skolan mer
än något annat, säger dom något fel så hoppar
jag av och skiter i vilket, för detta suger något enormt.

Men nu till dom glada sakerna :)
Haft storasyster och Madde på besök med kaffe
och kakor :) Mycket trevligt när jag sitter här själv
när Emil är iväg på Jobbet.

Imorgon blir det till att tvätta som verkligen behövs
har typ inga kläder som jag kan ha på mig.

Imorgon blir det skolan även fast jag inte har
någon vidare lust med det.
Asså säger bara en sak. Om man fick slå
en rektor utan att bli avstängd så hade jag
fan gjort det vid detta tillfället...

Men men, snart kommer Älskling hem som tur
är, och det blir till att sova tidigt ikväll vilket
känns jävligt skönt så jag orkar upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0