Julstädat & Julpyntat = Pusta ut

Idag har jag varit i full rulle känner
mig redigt duktig.
Har hunnit med en hel del idag :)
Har varit i skolan, suttit kvar längre för
att öva på ett prov, Varit hemma hos mamma
och hämtat julsaker, kommit hem ätit, städat
torka av bokhyllan, pyntat, Fikat lite med Älskling
här hemma och pluggat till2 prov jag har,
Ett imorgon och ett nästa Tisdag

Mötet igår i skolan gick prima :) låg efter i lite saker
men har fått reda på vad det är idag av min Mentor
så nu ska jag ta tag i detta så jag lyckas.
Nu ska jag komma ifatt i alla ämnen och klara allt
ska inte missa någon mer dag i skolan och inte skolka
Nu ska jag verkligen ta tag i mitt livm jag ska inte
vara den som misslyckas med allt.
Har redan tabbat mig en gång och det får räcka
fick gå om 1:an på omvårdnad pga hög frånvaro
hoppade av och gick IV och sen började jag
Barn och fritid och det har jag gjort nu i 2 år :)
bara 1 år kvar och det ska jag stå ut med
bara plugga plugga & plugga nu sista tiden :D

För som sagt ska inte MISSLYCKAS

Lite bilder efter mitt städande och pyntet :D

Köket, Bara gardinen och stjärnan som ska upp

Hallen med min minigran

Vardagsrum/Sovrum

Bokhyllan som är städad och julpyntad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0