Whoho :D

Är så himla glad :)
Längtar tills min storasyster kommer ner
så jag kan töja örat mer :)
Slutmålet är 8 mm :) Kan kanske bli
mer senare det är ju ingen som vet :P

Sitter i sängen med en underbar katt i knäet, ta kvälls-ciggen
innan det blir till att sova :)
Skola imorgon :/ inte så kul men det måste göras tyvärr
Sen när man kommer hem blir det till att
  • Städa
  • Diska
  • Laga mat
  • Sova
Så roliga dagar har jag :) men det är sånt som
man måste göra när man inte bor hemma.
Älskar min Emil mest <3 Han är helt underbar
Finns ingen som är som han :)
Vi missförstår varandra iblan men det gör
väl alla som är i ett förhållande


Charmigare katt får man leta efter

Kommentarer
Postat av: Erika

Så mysig din bebis är, och håller med dig alla i ett förhållande missförstår varandra..det hör till! :)

KRAM

2011-11-10 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0