Dålig på att blogga nu :/

Insåg idag att jag inte har bloggar på länge :/
Så nu får jag ta tag i detta på nytt :)

Hur som hur så har jag börjat min praktik.
Började förra veckan och tur som jag har så åker
jag på att bli sjuk i 2 dagar vilket inte känns så bra :)
mår bättre men näsan rinner fortfarande och har en jobbig rethosta :/
Men nog om det :) trivs hur bra som helst på
min Praktikplats :) underbar personal och underbara
barn :) måste tillägga att dom är 5 år Gamla :)

Imorgon kommer det folk hit hem och ska Fixa
med fibernät, så igår storstädade jag och älskling
hela lägenheten :) så nu är den fin från golv till tak :/

Och nu till det tråkiga, imorgon flyttar min lilla bebis
Smokey till ett nytt hem :/ kan inte ha två :/ vilket är synd,
men bättre han kommer till nytt hem än att han ska avlivas.
Kommer sakna min lilla plutt :'( men jag har ju min lilla
Diesel kvar och då känns det genast lite bättre :)

Ikväll blir det till att lägga sig väldigt tidigt har sovit
3 timmar inatt vilket inte är så bra :/ så blir till att gosa
ner sig i sängen till en bra film och somna, men innan
jag gör det så måste tvätten hämtas, om typ 2 timmar,
kommer bli fett drygt att vänta :/ men vill inte hänga
fuktiga kläder i lägenheten som vi gjort ibland, för då får
dom hänga i en vecka innan jag tar ner dom *lat som jag är*

Nej fy fan nu är jag helt slut i fingrarna, jobbigt att skriva på mobilen.
BTW HATAR IPHONE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0