Detta äckliga väder

Först kom snön och sen regnet och det är kallt, och nu är ju min fråga vart är solen? Värmen? Detta är inte okej.
Har kommit på värsta grejen nu ikväll :)
1. Jag ska åka upp i rymden
2. Ska ändra på vädret så solen kommer hit
3 jag ska göra så att det bara regnar någon gång om året.
3. Jag ska göra så det kommer snö innan jul, snöa på julafton och sen ska snön vara borta den 25 december.

Men innan jag gör allt detta så måste jag ha massa pengar och då har jag tänkt på det med
1. Jag ska uppfinna ett pengaträd där det växer 10:or
2. Om man låter 10:orna trilla ner så blir det 500 lappar.
3. Pengarna ska trilla 5 gånger i veckan, vilket innebär att om man plockar bort en 10:a så förlorar man 490:- på det.
4. Den måste vattnas en gång i månaden, detta betyder att man inte behöver oroa sig för pengar för nu kan man säga att pengar växer på träd.

Jag har så mycket idéer jag vill göra, vet bara inte hur jag ska lyckas med att få detta till att fungerar.
Och detta betyder att jag måste bli en professor av något slag. Men innan jag dör så ska allt detta finnas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0