Hej då 2011 och välkommen 2012

Jaha då var 2011 över och 2012 är så välkommen :)
Nyår firades hos min kusin en stund med älskling, Adam, mina små
syskon Thed och Therese och Tommy så klart :)
Jag älskling och Adam drog till en annan fest och där hände det
en jävla massa, men jag vet nu vilka som står mig närmast :)
tack alla som gjorde mitt nyår bra :) kommer tyvärr bortse en person
från detta och denna personen vet vem den är.. Men det är sånt som händer.

Vid klockan 5 I lördags så var vi nere i bergkvara och
kollade på fyrverkerier som dom har varje år.
12 slaget var vi hemma hos min mamma <3
nyårskyssen fick såklart min Älskling Emil <3
gladare kan man inte bli :)

Och jag vet verkligen hur mycket den pojken älskar mig,
så alla brudar där ute (ni har ingen chans)
för han är min, och bara min :)


Nu blir det soffhäng, kolla på tv, äta lite chips och
dricka monster :)underbart blir det :) enbart för att
jag har världens sötaste katt i knäet <3


Puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0