Slapp laga mat idag :)

Så underbar dag :) sov bort hela Lördagen och nu blir det till
att dygna för att komma in i rätt banor innan skolan
börja på onsdag :/ vill ha längre lov :)

Idag var det en helt underbar dag :D Slapp laga mat
Jag diskade och Älskling stekte kött, gjorde hemmagjort
potatismos, och sen gjorde vi egen sås :)
Spadet vi stekte köttet i + mjöl + vatten + salt = Underbar sås
Sjukt gott :D

Diesel och den nya kissen Smokey går jätte bra ihop :)
Och idag har han börjar klättra i gardinerna vilket jag inte tycker om :o
Kattunga brukar inte vara så kelna men Smokey är det :) helt underbart :)

Något jag inte tycker om är att han har kissat två gånger i sängen :o
så nu får jag och Emil dela på ett täcke :/ men det är mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0