Slut på allt :)

Har inte haft tid att blogga på ett tag, har haft väldigt mycket att göra, men ska ta tag i detta nu :)
Just nu sitter jag på bussen hem känns rätt soft att sluta tidigare än man tänkt, ska nog städa lägenheten när jag kommer hem :) det kan verkligen behövas :)
Jag och älskling städade toaletten igår, det var fan det vidrigaste jag har gjort på år och dar, visaste fan inte att det fanns grönt golv under badkaret :o med tanke på att det var brunt innan p.g.a all smuts.
Dom som bott där innan har fan aldrig städat :o usch

Bort med det dåliga vädret tack !!!
Är så sjukt trött på detta vädret, vill ju ha sommar och sol :) längtar så sjukt mkt till sommaren, men gör inte det ?
Slippa alla tjocka kläder, dyra elräkningar, allt kommer bli bättre, sitta ute och grilla, åka och bada, ta några kalla :)
Och ju mer man tänker på det så vill man verkligen ha sommar :o
Ska bli underbart när detta äckliga väder försvinner och det fina kommer :)

Måste ju bara slänga in en bild på mina katter som är så sjukt söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0