Stackars katter - Dåligt samvete

Usch och fy
Tycker synd om min äldsta katt som fått loppor :/ och jag fick hem en liten kattunge idag och eftersom att jag inte vet om han redan har fått de så har jag stängt ut dom i hallen + köket för jag tycker dom är äckliga :( hemsk att säga men det är jag i ett nötskal :/ vill inte ens ta i dom, och det värsta av allt är att jag inte har pengar till att köpa loppmedel, har så jävla dåligt samvete så jag ligger och bölar över mina katter, dom är mitt allt, skulle kunna råna en bank för att dom ska få må bra, utan massa ohyra :/ den minsta katten är 12-14 veckor och första natten här och han blir utslängd från sovrummet :/
Fy fan för loppor och skit, och nojjig som jag är så bad jag Emil kolla så jag inte hade fått löss, för det är fan det värsta jag vet. Så fort någon nämner ordet löss i min närhet kliar jag sönder mitt huvud :/
Och på tal om allt detta så kan jag inte sova pga av mina katter :(

Godnatt alla som sover där ute :/ själv ligger jag vaken och undra hur jag ska fixa loppmedel :/ fuck this nu står dom och piper :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0