Woho :D

Idag blev det till att åka hem till mamma
och sova här inatt med Älsklingen <3

Ätit mat och chillat, glömde sladden till datorn
i B-kvara men har man en snäll pappa så har man.
han körde mig till B-kvara så jag kunde hämta
sladden :D Happy. Annars hade jag inte kunnat sitta
vid datorn idag :O och det hade ju inte varit så bra :/

Ikväll blir det till att ta det lugnt, kolla på tv och ha trevligt :D

Tycker om att åka till mamma ibland :D

Saknar mina kissar lite :) men dom klarar sig en natt :D
och gör dom inte det så är det ju inte mitt problem :P
Hehe så länge dom har mat och vatten så klarar dom sig :D
Men skulle inte kunna lämna dom hur länge som helst
isf åker jag ju dit och kolla till dom ibland :D så dom inte dör :S
För det vore ju inte så kul att komma hem och katterna
ligger helt stilla på golvet.. Usch vilken tanke :/

Jag må säga att Svenska Hollywoodfruar är för jävla goa
Sitter och kollar på dom just nu :P
dom är så jävla tröga rent ut sagt, man kan inte mer än
att skratta åt dom. Haha så jävla roligt :D dom förgyller min kväll just nu :D
Peace alla där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0